2015. máj 08.

Pénztáregép 2.0

írta: hun-1017
Pénztáregép 2.0

Minden napra egy jó hír.

Most kaptuk meg a T-mobile-tól a levelet, hogy a mobil internetet átvezették a még január 7-én tönkre ment pénztárgépről az új gépre. Igen arra a pénztárgépre, ami nulla azaz 0 percet működött.

Nem sokkal ezután hívott a pénztárgép szerelőnk, hogy van egy jó és egy rossz híre. A rossz hír az, hogy sajnos nem javítható az új pénztárgépünk. A jó hír az, hogy persze majd valamikor kapunk egy újat. Ez azt jelenti, hogy a könyvelőnek kell igényelni megint egy új AP számot és megint át kell íratni a mobilinternetet a T-nél. Ez nekünk semmibe nem kerül, mert a pénztárgépes intézi a T-mobil-t, a könyvelő pedig az AP számot. Csak ez mind idő és sok-sok papírmunka. Nekünk csak az a rossz, hogy kézi nyugtát kell írni, ami nem nagy meló, de ez is rengeteg felesleges adminisztrációval jár. Az érdekessége a kézi nyugtának az, hogy miután megjön az új remélhetőleg működő pénztárgép, akkor bele kell ütni a kézi nyugtákat. Ezt nem teljesen értem, mert a könyvelő már rég lekönyvelte az elmúlt havi nyugtákat és mi befizettük az áfát. No de mindegy a lényeg, hogy végre legyen egy stabilan működő gépünk.

A történet szépsége az, hogy napra pontosan ma 5 hónapja nincs pénztárgépünk. Ha minden jól megy talán már a jövőhéten megkapjuk az új gépet. Remélem már működni is fog! Nem is értem a sajtót, hogy ezzel miért nem foglalkozik. A pénztrágépesünk tudna mesélni. Szegények állják a sarat reggeltől éjjelig dolgoznak. Próbálják ezt a sok hibás gépet javítani, cserélni. Nagyon köszönjük nekik, hogy megoldották a problémánkat.

Szólj hozzá

pénztárgép