2016. júl 27.

Munkatársat keresünk! 2.0

írta: hun-1017
Munkatársat keresünk! 2.0

Ezt már tényleg nem hiszem el!  14-ből 14 ember nem jelent meg a próbanapján. 

Az utolsó Hölggyel az alábbi levelezést folytattam:

Kedves B.

Szerda esetleg? mennyi időre? mennyi lenne a próbanap pénzben? Zsuzsa

Kedves Zsuzsa!

Jövőhét szerda (2016.07.27.) 10:00 - 20:00 között várnám próba napra.
Kérem amennyiben megfelel Önnek küldje el az adatait, hogy betudjam jelenteni arra a napra.
Nálunk a próbanap alatt 600 Ft./óra a bér.

Üdv

Kedves Zsuzsa!

Kérem nyomtassa ki és írja alá, majd küldje vissza nekem.

Köszönöm

Majd miután leleveleztünk mindent elküldtem a könyvelőnek az alkalmi munkavállalós papírt, Ő bejelentette.

Most 11:28 van próbanapos persze nem jött.

Valaki kérem segítsen megérteni azt, hogy miért jelentkezik olyan egy állásra akit nem is érdekel.

Valaki mondja el nekem, hogy ha már jelentkezik és megbeszélünk egy próbanapot, akkor miért nem jelenik meg!? Elegem van a nulla, dolgozni nem akaró emberekből.

Régen feladtam egy álláshirdetést és özönlöttek az önéletrajzok. Most jó ha hetente egy-kettő jön. Üzenem azoknak, akik a növekvő munkanélküliség miatt sírnak mint a fürdős k***ák, hogy ilyen jólét talán még a szocializmus alatt sem volt!

Béke

Szólj hozzá

Munkatársat kersünk