2017. ápr 04.

A minta cipő!

írta: hun-1017
A minta cipő!

Bejött ma egy kedves idős Hölgy az outletbe.

Itt nálunk minden cipő egyik fele ki van rakva és méret szerint rendezve. Mai rohanó világunkban egy vevő 3-6 percet szán napi rohanás közben nézelődésre. Úgy gondoltuk, hogy így a legegyszerűbb és a legkényelmesebb a vevőknek. Nem kell végig nézni a boltot csak ott ami az Ő méretük.

Kedves vevő, ahogy már sajnos megszoktuk nem köszön mikor bejön és nem is válaszol köszönésemre se. Kicsit később megkérdezem, hogy segíthetek-e? Erre se jön válasz. Gondolom magamban jót beszélgettünk. Nézelődik tovább, próbálgat. Szólok neki, hogy ha gondolja szívesen kihozom valamelyiknek a párját. Válasz megint nem érkezik. Feltételezzük mindenkiről a legjobbat, gondolom biztos süket néma. Egyszer csak megszólal.

Baszki beszél beszarás gondolom magamban. Bár ne tettet volna! Kicsi szájával, amiben a műprotkó ragasztó elengedett és ettől cukin jön megy az alsó fogsora. Felteszi az egymillió dolláros kérdést.

Mondja ezek minta cipők? Állok pislogok mint a szemafor. Gondolom magamban, hogy már megint kifogtam. Olyan sokszor megkaptam ezt a kérdést és sosem értettem. Na gondoltam magamban baszod az már kiderült, hogy tudsz beszélni, akkor beszélgessünk sajnos ráérek nincs más vevőm (mondjuk Te se leszel az sajnos).

Mondtam neki, hogy elnézést, hogy kérdésére kérdéssel felelek, de legyen kedves és mondja el nekem, hogy mit ért minta cipő alatt. Azt értem kedves fiatal ember, hogy ez itt van kint és biztos van egy másik egész pár a raktárban, mert ez csak bemutatásra van itt kint a kirakatban. Így utólag visszagondolva elsiklottam egy fontos fogalom zavar felett. Első lépésben az üzletben lévő polc fogalmát kellett volna helyre tenni, hogy ez nem kirakat, de már mindegy.

Gondoltam magamban hogy persze minden cipőből minden méretből rendelek egyet pluszban, amit kifizetek és szezon végén oda adom a vöröskeresztnek, hiszen azok már nem originált cipők.

Finoman elmagyarázom, hogy ez nem így van ezek itt azok a cipők, amit meg lehet venni mint bárhol máshol. Hiszen ha körül néz akkor azt látja, hogy méret szerint kint vannak a cipők (1400-1500 pár) és az egy olyan üzlet ahol 50-70%ban le vannak értékelve a termékek, MERT UTOLSÓ DARABOK! Szóval nem nincs még 1 raktárban. Válasz: Igeeeeeen, hát nem is tudom máshol, van originált cipő. Akkor vásárolj ott! Persze ilyet nem mondunk, mert a vevőből élünk és egyébként is egy kedves fiatalember mindig tisztelet tudó. Kifejeztem bánatomat, hogy nem viszi el a cipőt pedig 32.900.- helyett most 13.900.-. Sajnos már más is próbálta ez tény.

Sajnos nincs olyan, hogy originált cipő. Általában egy modellből 9-12 párat rendel egy kisebb cipő bolt. Kint van a legkisebb méret mondjuk egy 36-os. A vevőnek tetszik a modell kikéri a méretét és felpróbálja. Nagy valószínűséggel nem viszi el, mert nem tetszik a lábán, alszik még rá egyet vagy csak keresztbe állt egy fing éppen. Szóval a cipő vissza megy a dobozába a doboz pedig a raktárba. Innentől kezdve volt valakinek a lábán és nem originált. Sajnos nem megy olyan jól, hogy csak azért rendeljünk egy méretsort az adott modellből, hogy legyen mit próbálgatni.

No mind1 ennek most nem lett happy end a vége, de remélem vissza jön és elviszi a cipőcskét.

 Béke

Szólj hozzá

köszönés originált cipő