2016. júl 05.

Csak a Sparban voltam...

írta: hun-1017
Csak a Sparban voltam...

Bejön egy kedves idős hölgy az üzletbe. Lábán van egy otthoni műanyag papucs.

Kényelmes szandált szeretne találni a lábára. Röpke 50 perc alatt meg is találjuk a megfelelő modellt a lábára. Nagyon kedves, megköszöni a kiszolgálást és távozik a szandállal a lábán. 

Eltelik másfél - két óra megjelenik a hölgy, hogy sajnos mégsem kényelmes a cipő és vegyem vissza.

Mondom neki sajnos ez nem fog menni, mert kitetszett benne menni az "utcára". Ő nem! Ő nem ment ki "CSAK" a Spar-ba ment bevásárolni.

Rendben, akkor tessék ide figyelni egy picit kedves.

Mutatom neki a polci új cipőt. ,,Ilyen a cipő ami új, és most vettem le a polcról, és ilyen amit a hölgy szeretne visszaadni. A probléma, hogy a talpán is és a bőr bélésén is látszik a használat. Sajnos így nem tudom már újra értékesíteni, így nem áll módomban visszavenni. Ön sem örülne neki,ha egy összeizzadt bélésű cipőt hoznék ki Önnek újként, hiába mondanám, hogy az előző vásárló, "csak" egy órát horda és "csak" a Spar-ban  sétált benne.

Próbálhatta 40 percet a boltban a szőnyegen, ha akkor nem derült ez ki, sajnos nem tudok mit csinálni. Itt jegyezném meg,hogy új cipőt,nem veszünk fel azonnal a boltban! Otthon a szőnyegen tessék próbálgatni még és akkor tudjuk cserélni,de azt hiába mondtuk el a fizetéskor.

,,Máshol is vissza veszik!" Mondja.

,,Bocsánat, de szerintem használt cipőt egy kereskedő sem vesz vissza, de ha ez tényleg így van, akkor ott tessék vásárolni."

Neki nehéz a lába és most mit csináljon a cipővel... ,,Tessék elajándékozni, befújni bőrpuhítóval..."

,,Vegyem vissza, vagy feljelent, kijelent, bejelent."

Na ezt a mondatot nagyon-nagyon nem szeretem több okból. Ugyan nem vagyok ügyvéd, de nekem ez zsarolásnak hangzik ami BTK-s bűncselekmény. 

A másik nem vagyok köteles semmit se cserélni se visszavenni idézem a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapját: "Minőségileg kifogástalan terméket (csak azért, mert nem tetszik a színe, vagy nem megfelelő a méret) a kereskedő nem köteles kicserélni. Természetesen önként dönthet úgy a vállalkozás, hogy ezen kéréseknek is eleget tesz, de ezen lehetőségről érdemes már előre tájékozódni."

Arról nem beszélve, hogy a termék már nem minősül újnak,tehát a csere eleve szóba sem jöhet, hacsak nincs minőségi kifogás. az,hogy nekem nem kényelmes sajnos nem gyártási hiba.

Természetesen félreértés ne essék, nekünk is az az érdekünk, hogy minden vevő boldogan távozzon a boltból és legközelebb is mi jussunk eszébe, ha cipő kell a lábára, de mindennek van határa!

Szólj hozzá